torsdag 2 april 2009

Kära dagbok..


Vi hade en jättemysig dag på Edda.. Badade i nästan tre timmar, Liam var så duktig och simmade 6 längder i bassängen (hundsimm så klart) och varje gång så kom ju jag (så klart) efter och han vann! =)
Han ville också bubbla några gånger, eftersom jag inte får bubbla så satt jag på kanten och bubblade upp till knäna, det blir rätt kallt då man är blöt. Sedan avslutades dagen med fruktstund i bastun.
Jag tror att alla tonåringar i hela Skellefteå var där genom skolan i dag, men det gör ju ingen alls.. mina bristningarna och hängtuttarna gjorde sig tokbra bland alla smärta smala flickor som fortfarande hade sina bröst på plats.. jag blev inte alls bitter.. de e lungt... jag...jag gillar att åldras!! verkligen...
Och kvinnan som kom med sin 3 månader gamla bebis och rutor på magen och hjälpte också till att stärka självförtroendet.. verkligen.. jag blev inte bitter då heller.. tur att man har ett starkt självförtroende och en bra syn på sig själv!!... Mmmm så är det..
Nu ska jag nog lägga mig på soffan och äta godis.. jag undrar hur hon kan ha rutor på magen... undrar varför inte jag har det?!?... =D Ha ha ha

Inga kommentarer: