måndag 20 april 2009

Veckans första dag..

Har ringt dagis och sjukanmält lilleman, vi är fortfarande inte alls krya och jag funderar på om man skulle kunna utföra en invärtes sanering för att få bort alla baciller. Sambon har hostat i natt så att han inte kunnat sova men steg trots detta upp klockan 4 i morse och for på jobbet.
Jag vaknade i natt av att magen låg och lekte förlossning med sig själv, den var alldeles stenhård och toppig och jag log för mig själv innan jag somnade om.

I dag ska jag försöka måla taket klart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men nu har ni väl ändå varit sjuka klart!! (kan man tycka) Läste nedan om dina sammandragningar!!!! Du måste ju ta det lugnt kvinna!!! sitter ju här och blir orolig, puppe måste ju få bakas klart i lung och ro. Något ultraljud än??? jag vill se en bild:) krya på er nu så höres vi sen, kramar //Emma

Rickard sa...

Alltså, ni är ju JÄMT sjuka!! Har ni kollat upp så det inte är typ mögel eller nåt hemma hos er? Det här är inge bra. Eller så har ingen av er 3 (snart 4) något immunförsvar ;)

Dessie sa...

Jo man kan ju tycka det, jag vill skylla på ytterst dåliga gener, det gör jag så gärna för det betyder ju att jag inte behöver ta på mig skulden alls vad det gäller sjukdomar!=) Jo jag ska ta det lugnare.. en annan dag! =)