onsdag 8 april 2009

Lill-Lördagen är kommen..

Oh det var LÄNGE sedan man såg på Onsdagen som så!=) Sitter i morgonrock, lillen i pyamas. Vi har fikat och nu är det Disney channel som gäller.
Ska börja göra mig klar och så ska vi ha med oss både min mormor och mor i bilen som styr mot city efter att vi lämnat av son med allvädersbyxor på dagis.
Ska visa upp mina vackra nya brillor och höra om optikern tycker att jag fått sämre syn eller... Jag hoppas inte det, för hur ska det då bli när jag är gammal.. kanske blind?! He he

I kväll blir det fika med flickorna på Waynes och då får jag väl ÄNTLIGEN träffa Sofia som ju är hemma från Uppis just nu!

Jo just, jag har färgat håret.. det skulle bli brunt, det blev nästan.. svart! Ja ja, så det kan gå, har lixom dumpat mina planer om att ljusa upp håret inför sommaren.. jag är rädd att hormonerna kan spöka och det slutar med att håret är.. tjaa grönt eller nåt!!

Nog svamlat.. Ska sätta fart nu.
Godmorgon

1 kommentar:

Anonym sa...

Halkade in av misstag! Men här får du en saga till barnet. Lycka till med nästa också!
http://www.youtube.com/watch?v=Ay-vhv3UNCI