onsdag 1 april 2009

Första natten på länge..


Har jag inte haft nån dröm i natt som jag kan minnas!! Jippiii.. jag har sovit HÅRT men gott. *nice*

Har i dag sprungit i ännu fler affärer.. lr.. hos ännu fler optiker för att jämföra och testa. Har lånat hem bågar från specsavers.. där kan man alltså få 2 bågar inkl. enkelslipade glas för 995:-!!! Heeeeeelt galet om man jämför med att jag skulle få ett par för ca. 3000:- hos min vanliga optiker!

Träffade Emma, Lina och Frida på stan för en fika i dag. Mycket trevligt. Tack så mycket tjejer!

Sedan åkte jag till dagis och hämtade sonen, på dagis stod bokbussen som jag och lilleman trippade in i. (flashback från 80 & 90-talet då alla böcker lånades på bokbussen)

Väl i bilen så berättade jag för sonen att jag köpt något åt honom och drar nöjd upp en snygg svart mc-skinnjacka.. han tittar på mig och sedan börjar tårar trilla och snart sitter han röd i ansiktet och tokgrinar så han knappt kan prata.. jag som ett frågetecken undrar ju vad som står på?!... Han är då jätte besviken för att han trodde att jag köpt honom en pistol som han ville ha och så kommer jag bara med en usel skinnjacka!! *suck*

Eller som han själv uttryckte det " Det är inte lätt för barn då dom vill ha en pistol och så kommer deras mamma bara med en jacka!!!" Ni hör ju... det är inte lätt för barn!! =)

1 kommentar:

Sofia sa...

Ha ha ha! Nej det är ju klart att det inte är lätt! Jag vill också att mitt största problem ska bestå i att jag istället för en pistol får en jätte snygg skinnjacka! =)

Kram