måndag 20 april 2009

5 hela år!

I dag så har jag och sambon varit tillsammans i fem år! Så nu har vi just ätit en lyxig middag och efterätten står i ugnen.
Kvällen ska firas genom att mysa i soffan och somna framför tv:n. Känner vi oss riktigt romantiska kanske vi delar en näsduk eller tuggar av en halstablett och tar en halva var! =)
Jag är så glad att det blev vi älskling, det finns ingen som du och du gör mig så lycklig!
I morgon klockan 16.30 så ligger jag på en brits på lassa med klet på magen och vi får för första gången se vårt lilla gryn i magen, jag längtar så himla mycket.
*Håll tummarna för att allt ser bra ut!!*

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vad spännande och mysigt för er imorgon. Får lilleman följa med o titta åxå?
O grattis för era 5 år! Innebär det att vi inte är 18 längre...? Skumt, jag har ju inte åldrats!
Kramar