söndag 19 april 2009

Vår söta lilla son är väldigt gullig just nu. I dag har han varit lugn och pysslat på rätt mycket för sig själv, färglagt bilder, sett film och byggt lego på sitt rum.
Men så mellan varven så kommer han och måste kramas och mysa, vi får små spontana kärleksförklaringar jag och pappa flera gånger per dag nu. Jag passar på att njuta för det jag är värd. Mitt mammahjärta växer lite varje gång som de smala små armarna slås runt min hals och han viskar att han älskar mig i mitt öra.
Han viskar också mycket hemlisar med magen, i dag så avslöjade han att han lovat bebisen en massa klubbor när HAN kommer ut.
Jo Liam har bestämt att han ska bli ledsen om det inte blir en lillebror. Och mitt bästa sätt att försöka förklara det på var att vi inte får bestämma om det blir en pojke eller flicka, utan att bebisen själv bestämmer vad den ska bli. Jag tycker att det är liiite väl tidigt att sätta sig ned med papper och penna och förklara om X och Y-kromosomer!! =)
Åh jag har så mycket kärlek i hjärtat för denna lilla underbara pojke.. Jag undrar hur hjärtat ska rymma lika mycket kärlek för en till...

Nu ska jag se på "Och så kom Polly" och dricka lite te med honung och sedan krypa i säng så jag är pigg och redo att leka i morgon då lillen vaknar.

Godnatt

Inga kommentarer: