onsdag 22 april 2009

Ja det gick ju som inte så bra i dag, mamman ville inte ha avlastning och jag kan ju verkligen tycka att det är underligt att inte socialsekreteraren pratat ihop sig med föräldern innan hon drar dit mig.. men sånt som kan hända I guess.
Nu har jag och sonen dragit filten över oss och ligger i soffan, magen gör lite ont och jag är helt slut. I morgon ska jag nog ringa och prata med farbror doktorn. Mitt bäcken gör ont och jag måste vila 100 ggr/dag för att min mage inte ska göra så himla ont och i dag så var jag ännu en gång så yr att jag var tvungen att lägga mig för att inte svimma efter att jag börjat gå i cirklar i hallen.
Oj, vilket lite positivt inlägg.. när jag tänker tillbaka på dagen så minns jag den ändå som positiv trots att den kanske inte var det om man delar upp den i enstaka händelser!=)

1 kommentar:

Anonym sa...

hittade just hit. fin blogg!

www.gotteochvi.com
ung mamma