fredag 3 april 2009

Vet ni vad?!

Klockan är 24.00 och jag är fortfarande vaken efter en väldigt händelserik dag, myyycket ovanligt för att vara mig! =)
Dagen har förflutit som så:

*Vaknade
*Åt frukost, gjorde oss klara
*Tog med mormor och lilleskrutt och skjutsade lilleskrutt på dagis
*Drog på stan, hittade 2 nya glasögonbågar och beställde tid för synundersökning.
*Hämtade lilleskrutt på dagis.
*Körde till Jula för att köpa skotershjälm åt son och sambo
*Körde hem rätt stressad
*Upptäckte att det var fel storlek på sambons hjälm då jag kom hem.
*Var tvungen att köra tillbaka på Jula för att byta hjälmen.
*In på Willys för att tvärhandla.
*Körde hem ännu mer stressad
*Lagade mat
*Sminkade mig
*Packade en väska år sonen som skulle till farmor och farfar
*Skynda mig iväg på VIP-kväll på Clive Russel
* Bli fin i håret, mingla, äta tilltugg, dricka alkoholfri cider, få presentpåse
* Åka förbi Frida och träffa tjejerna en stund
* Köra hem, allergisk av söta vovven
* Tvätta bort smink, ta på pyjamas, hämta ned täcke och kudde till soffan, ta fram en stor skål med fil och flingor.
* Starta en maskin med tvätt
* Slappa i soffan, ha på tv:n, äta fil och blogga samtidigt.

Planerna nu framöver är att smörja på min rygg så det kanske slutar klia och sedan i lugn och ro somna in till slut.

Godnatt

Inga kommentarer: