torsdag 9 april 2009


Puh.. äntligen sätta sig ett tag, det känns som att ryggen håller på att gå av! Middagen bestod av älgstek, klyftpotatis och morötter i ugn, sallad och påskmust. I dag firar vi att vi har nu tio dagar av ledighet framför oss. En hel familjevecka framför oss och både skoter och badhus och lyxiga påskmiddagar finns inräknade. *mys*
Blev överraskad av sambon som kom hem med en vacker bukett med rosor! Jag blev så glad, tack älskling, du gör mig så lycklig och jag är så glad att vår familj ska bli ännu större.

Vi sitter nu i soffan och ser på sonens favoritfilm, Skattkammarplaneten. Jag känner mig mätt och slö efter maten och det blir en lugn kväll med filmtittande och mys i soffan. I morgon har pojkarna bestämt att det är pappa som ska väckas och så ska dom smyga ned och ge mig en ordentlig sovmorgon! *härligt*


Ha en skön Torsdagskväll ni också och NJUT av ledigheten.

Inga kommentarer: