lördag 18 april 2009

Orolig..

Nu sitter jag i soffan och lyssnar på sonen som hostar uppe i sin säng. Stackarn.. när ska hans förkylning gå över?! Den har hållit i sig en vecka nu..
Själv så har jag magont, det började innan jag skjutsade in sambon som nu är ute på trevligheter.
Men har inte gått över ännu.. jag har ont i magen och ryggen och börjar vara lite orolig att det inte släpper.. Jag har under en flera veckor nu haft det som så att nästan direkt som jag gör något, det kan vara gå på stan en sväng, laga mat, städa.. ja you name it så får jag ruskigt ont i "lillmagen" och måste lägga mig och vila för att det ska släppa.
I dag så satte detta igång av att jag flyttade runt lite möbler, men trots vila så har det inte gett sig.. Måste nog lägga mig och försöka sova så får jag hoppas att det gett med sig i morgon.

Godnatt

Inga kommentarer: