måndag 6 april 2009

Ny vecka


Det blev ingen skotertur i går, istället så bestämde vi oss för att möta upp Jocke och Sandra på Stigs för att fika. *mys*, vädret var ju som sagt strålande och i och med att vi valde att sätta oss "ute" så blev vi nästan stekta genom de enorma fönsterrutorna eftersom att personalen vägrade att dra ned markisen. Sandra tittade mystiskt på mig då jag kom med min bakelse. "Jaha, du är en av dom som faktiskt äter grodor... jag trodde att det var en myt att ni fanns" =) Ha ha ha. Jo så är det, jag äter grodor och i går så klarade jag av att sätta i mig HELA trots att jag verkligen inte behöver det nu! ;D
Vi körde förbi en sväng och kollade området där nu Frida & Micke och Sandra & Jocke nu ska hyra radhus och bo grannar. Mycket fint. Ni kommer att trivas toppen, det tror jag. Och verkligen idéaliskt för Sandra & Jocke som nu ska ha bebis. Massor med barnfamiljer överallt.

1 kommentar:

Mamma Stina sa...

Det är toppen att bo nära grannar med barn i samma ålder :)

Vilka goda grodor!!

// Stina