lördag 18 april 2009

Letar inspiration..

I dag så söker jag ideér till vårt nya sovrum, söker på nätet så att fingrarna blöder. =) Vill ha en blandning av romantiskt och modernt. Och hur ska jag lyckas med det?! Ja jag vet inte..


Halva vårt tak i sovrummet är nu målat vitt och jag blev lite irriterad då jag drog bort maskeringen och hela väggfärgen med tapet följde med.. *suck* Nåja, väggarna ska ju ändå målas..


Är mycket inne på vitt just nu, allt här hemma går nästan i vitt, svart, grått och brunt! Men vitt är så fräscht i mitt tycke.





Helt vitt vet jag väl inte om, men nästan.. det ger en sån där skön gammeldags/romantisk känsla.. som den jag är ute efter..








1 kommentar:

Sofia sa...

Inred med shabby chic! Jätte fint blir det! Lite gammaldags och alldeles alldeles underbart...! =)

Kram