torsdag 23 april 2009

Skrattretande.

Har ni sett på MSN så ser man en bild på en massa celuliter och så står det "även solen har fläckar" och så är det ju så klart bilder på en massa kändisar som har cellisar precis som oss andra dödliga. Då tänker ju jag så här.. om man måste zooma in och sedan ringa in området så att alla ska se vilket område det är dom menar, på en kvinna som är 45 år gammal så kan jag bara säga YOU GO GIRL!=)

Nu ligger världens sötaste pojke i sin säng och lyssnar på en saga. De sista vackra orden denna goa unge sa när jag nattade honom var "Jag älskar dig så mycket mamma att det känns som jag ska spy ibland" Han är ju hysteriskt rolig! Men han var helt allvarlig så jag var ju tvungen att hålla tillbaka skrattet och försäkra honom om att jag känner det precis så jag också! =)

Inga kommentarer: