måndag 13 april 2009

I dag är jag lycklig, trött men lycklig.. =) I går så somnade jag 3.45 på morgonen.. Liam vaknade klockan 6.00.. tjo hoooooo vad jag är lycklig varje morgon! =) Men han är så söt så det är ju bara att gå ned. Så går han ned lite före mig och så ropar han " Kom nu mamma!!" "Ja jag kommer.." svarar jag. Och står jag inte då genast på benen så ropar han "Tror du att du kommer fast du ligger stilla?!" "Mmmmm.." blir då svaret. "Men det göör du inte, kooom nu mamma" Och så startar dagen på nytt..
Lyckan infann sig av att jag har hittat världens finaste spegel som jag satt upp i badrummet, jag målade en bit av väggen bakom den vit för att se om det är färgen jag vill ha och så satte sambon upp spegeln och en ny lampa ovanför. Det blev så himla fint och jag är så nöjd. Nu har vi bestämt att taket ska betsas, väggarna målas vita och golvet ska bli mörkgrått.
Och så letar vi för fullt efter ett nytt tvättställ med underskåp, har hittat några men ännu inte bestämt vilken ännu.
Vi har även inhandlat färgen till taket i vårt nya sovrum.. så nu har vi bara två tak kvar sedan är alla målade i hela huset. *ääntligen*

Nu blir det en film och slappa i stora mängder.

Inga kommentarer: