onsdag 22 april 2009

Godmorgon.


Dagen har startar storstilat. Har ätit frukost, sökt jobb, och nu ska jag och sonen göra oss klara för dagen och sedan bär det av.. Liam ska till dagis och jag har möte med Soc. och mamman till killen som kanske ska komma att bo hos oss. *spännande*

Synd att det inte gick att lägga det så att sambon kunde vara med, men dom får väl träffas senare.

Det jag är mest nervös för med alltihopa är nästan hysteriskt roligt då jag tänker på det.. dagens första fasa så att säga. Att parkera nere i Brinkenhuset!! =) Jag tycker att det är skitläskigt där nere, vet ej varför. Måste ju vara nåt traumatiskt sedan min barndom som sitter fast i bakhuvudet! Ja nåt måste man ju vara lite rädd för, i mitt fall är det nog oftast att hitta nya lokaler som jag inte riktigt vet var de ligger(SÅ pinsamt att bestämma träff och sedan INTE hitta dit!!) och så dunkla parkeringshus.


Nä nu är det bara att sätta fart.

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Lycka till! Se upp så du inte bli påbackad av nån kärring i 60 års åldern....;-)