söndag 26 april 2009

Överraskad!! =)

Världens bästa son och sambo kom hem med överraskningen till mig. En bilbarnstol med basenhet som sambon så fruktat ekonomiskt hittat på blocket till det EXTREMT billiga priset av 300:- Det är jättefin!!! *Tack älskling jag blev så himla glad*

Det här är första saken som köps i väntan på vår nya familjemedlem och nu börjar det kännas mer verkligt att snart är vi ju faktiskt 4... Åh vad jag längtar.


Vårens första blommor är också inhandlade och det kändes bra att för första gången i år riktigt gräva ned händerna i jorden och börja göra det fint.
Nu är sambo och son och köper mat. Jag fick bestämma och jag har varit sugen på pizza i flera veckor nu, så i dag ska min önskan äntligen uppfyllas. Nu ska jag leta åt en härlig familjefilm som vi kan se under tiden vi äter. =) (Söndagstradition i detta hus)




Ha en fortsatt trevlig Söndag.

Inga kommentarer: