måndag 14 september 2009

Sängdax


Ligger nu och lyssnar på surret från världens bästa massageapparat som jag fick av sambon i julklapp. Det har verkligen kommit till nytta nu på slutet då mitt bäcken inte riktigt vill vara med jämt! Och så har jag ju världens bästa sambo som masserar mig med den så klart. Skillnaden är enorm då jag ska upp på morgonen om jag masserats på kvällen. Hittar fortfarande inte åt den lilla mobilen som ska sitta ovanför skötbordet.. Inte heller lampan som ska hänga i fönstret inne på toan, den får lysa hela nätterna och det är bra för man stör inte liten lika mycket då man mitt i natten ska byta blöja, utan dom somnar om lite snabbare om dom slipper få strarkt ljus i ansiktet mitt i natten! I morgon ska sambon med mig ut i förrådet och hjälpa mig lyfta och leta bland kartongerna. Godnatt

2 kommentarer:

Sofia sa...

Öhhhh, vad för sorts massageapparat om jag får fråga!? =)

Kram

Dessie sa...

Ha ha ha, ja det du.... =D