fredag 18 september 2009

Burrr....

Solen skiner in genom fönstret. Jag tittar ut och och häpnas av att det ligger ett vitt täcke av frost på gräsmattan. Kollar temperaturen.. 0 grader... Burr.. Bäst att göra sig en kopp te och mysa ned sig under täcket ett tag igen.
Sommaren är verkligen över, nu blir det inga med barfota små fötter förän nästa sommar, och då har vi fyra små fötter som bor här hemma med oss.
I dag blir det att gå ut i trädgården och riva bort alla sommarblommor och göra klart för att välkomna denna kyliga höstdag.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Och jag som tyckte att vi har kallt med nio grader...

Ha ha, han ska vara nervös! Jag är egentligen också nervös men jag låtsas för mig själv att jag inte är det! =)

Kram

Inreda Mera Hemma sa...

Ja nu är det höst, vad fort allt gått, ganska mysigt med höst kram på dig ♥