torsdag 10 september 2009

Hemkommen

Stadsbesöket bortgjort.. Det blev en röd åkpåse som följde med oss hem i dag, det ser så varmt och mysigt ut att jag blir lite avis faktiskt.
Min mage hänger låååågt nu, jag måste stanna upp hela tiden då jag går för att det krampar, spänner och drar. *det är så spännande att inte veta när det är tänkt att starta*


När vi klädde på oss i morse för att fara så undrade sonen vad vi skulle göra på stan "Ja men vi ska träffa pappa en snabbis, köpa en sak till bebisen och sedan handla mat" förklarade jag.. "Men maaaammaaaaa.. det låter ju urtrist ju" fick jag då veta. =) Men vi bäddade ned honom i vagnen och han mös där han satt och tyckte nog inte att det var så tokigt iallafall.
På vägen hem så kom vi båda två fram till att väl hemma så skulle vi ta på oss myskläder, lägga oss i sängen och se på film. "För det är mycket tröttsamt att vara på stan då man är sjuk." Som sonen uttryckte sig. *söt* Ja det är tröttsamt och vi är nog lika trötta båda två.. Men nu är några ärenden avklarade iallafall och det är skönt.
Mamma älskar dig vännen, du är ljuset och värmen i våra liv och jag kan inte fatta att vi någonsin klarat oss utan dig.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså, du är så sjukt snygg som gravid! Ser inte ens liiite sliten ut, bara fresh! Hoppas jag blir som dig när det är dags för mig en dag också. :)

Lycka till nu!

Kramar från Elisabeth R.

Dessie sa...

Åh så söt.. TACK, detta gjorde då Fredagen till en mycket bra dag! =)

Kram/ Dessie