tisdag 22 september 2009

All by my self...


Den här lilla sötisen sover inte hemma i natt... I natt sover han hos gammel mormor. (skönt att det bara är vägg i vägg) Sedan så åker han i morgon till sin kusin och ska få övernatta och medverka på älgjakten!!! *spännade som bara den, och rå-äckligt faktiskt, men han är peppad* Jag som inte umgås med någon annan förutom vår son (ja, ok sambon nån timma på kvällen då han slutat jobba) nu för tiden känner ju att stora nippran närmar sig redan nu då jag bara tänker på att han ska vara borta. Men så måste jag ju tänka på honom som måste umgås med sin övergravida mor hela dagarna.. fröken -Jag måste lägga mig och vila 500 gånger per dag- och inser att han nog inte tycker att det är lika underhållande som jag gör. fasen va roligt han kommer att ha i några dagar nu. Behöver inte höra mitt stånkande eller att "Mamma kan inte just nu, jag har så ont i magen" för trots att jag vet att det är övergående och att jag verkligen MÅSTE vila och ta det lugnt så hjälper det inte alls mitt dåliga samvete! Och det gör sig påmint konstant nu för tiden. nu ska jag passa på att vila och ta det så lugnt dessa dagar, jag kan ju sova hela dagarna om jag det skulle vilja. Nu ska jag bli redo och sen ska det födas så det står härliga till!!

Inga kommentarer: