fredag 11 september 2009

Kan bli en bra Fredag

Sitter vid köksbordet och har spritt ut mina papper över hela bordet. I dag är ännu en sådan där dag då jag ska ringa in till arbetsförmedlingen och rapportera vilka jobb jag sökt. Tittar ut genom det soliga fönstret, dricker nyponsoppa, skriver lite och lånar ut örat till sonen som bestämt att han måste prova febern på mig samtidigt som han ska stå på ett ben och hålla i snoppen med en hand.
Han är äntligen feberfri i dag och jag hoppas på att den inte kommer tillbaka något mer, men han hostar och det låter hemskt i bröstet på honom. Men han är iallfall på bättringsvägen och jag är nöjd.

1 kommentar:

Sofia sa...

Det är klart vi ska göra det! Det var inte riktigt lika kallt igår... =)

Jag hör av mig under helgen, så åk inte och föd förrän vi har pratats vid! =)

Kram