onsdag 9 september 2009

Men hallå!!


Nu måste jag få klaga liite på sjukvården i Sverige.
Ringde nyss till vårdcentralen för att höra om mina provsvar hade kommit. Dom sa att det skulle ta tre dagar, men förståss så hade som ju inte det.
Så undrar jag om dom hör av sig då dom kommer eller om jag ska ringa tillbaka. Så svarar sköterskan på andra sidan linjen att dom förmodligen ringer, men om jag inte hört något så kan jag ringa tillbaka i början på nästa vecka!!!
Va?!? VAD ger det att ta prover för svininfluensan ifall man antingen hinner dö eller bli helt frisk innan man får veta vad det var?! Jag menar spelar det riktigt någon roll vad man hade då??
Jag har börjat ha ont i mina lungor.. lite samma känslan som lunginflammationen som jag hade förra sommaren... *suck* det skulle ju bara fattas det nu också. =D
nog med klagande, livet rullar ju på iallafall.

Inga kommentarer: