torsdag 17 september 2009

Morgonen började tidigare än jag ville..

La mig klockan 00.30 i natt.. vaknade av att sonen fått frispel och hoppade i sängen klockan 6.20 efter han tänt taklampan i vårt sovrum och skrek "Godmorgon mamma, dags för dig att göra frukost!" Jag kan lova att det var inte bara mig han väckte utan det blev full rulle på han i magen också!! =D
Nu har jag just varit och lämnat lillprinsen på dagis, han var sååå glad över att få komma dit och träffa sina vänner igen.
Själv så har jag nu krypit ned under täcket igen med lite onyttigheter och ett stort glas mjölk och ska slöa och njuta av tystnad och en film. *lyx då den är som bäst*
Har även tänkt hinna på Second hand butik innan det är dax att hämta igen (Tips till allmänheten, Allmosan byter lokaler och har 50% på hela butiken) är ju fortfarande förvirrad över HUR jag ska få till det höstfint som jag vill ha det utanför bron...
Ja, vi märker ju.

Godmorgon

Inga kommentarer: