måndag 28 september 2009

Nu ska ni få höra..

Hårt driven av herr Sambo (Blivande tränare av graviditets-OS som jag tror kommer att bli en verklig HIT i många länder.) har jag nu varit ute på en intensiv promenad/löpnings rundra. Att själva löpandet handlade om ca. 10 meter innan jag trodde jag skulle kissa på mig tycker jag är en mindre viktig sak att lägga någon slags tyngd på!
Med självsäkra steg och magen "dåld" i en svart & rosa randig stickad tröja, tjeckt gungande fram och tillbaka, antog jag utmaningen varje gång som Sambon ökade tempot.
Nu ligger jag med benen i högläge och ett klas kall dryck på sängen och inväntar resultat!
Kom igen nu lillen... komsi komsi...

3 kommentarer:

Sofia sa...

Man tycker ju att det börjar vara dags snart! =)

Sofia sa...

Nej, men stopp nu! Jag förstår ju nu att för min egen skull så är det bäst att bebis kommer ut så det inte blir fler motionsrundor... Ni måste hålla er sysselsatt med någonting lugnare... Typ äta godis har vi ju bestämt!! =)

Emma sa...

Åååå sååå spännande!! Ni kanske är på bb nu =)... Längtar!!!!