lördag 5 september 2009

Är man en vinnare så är man..

Jag vet att jag tjatar men tradera är verkligen bra! Nu har jag "vunnit" en Emmaljunga ståbräda till vår barnvagn. Stackars Liam (som faktiskt fortfarande är van att få åka vagn när vi är på stan) kommer ju att bli bortknuffat brutalt från den nu, så hans små ben måste ju få vila någonstans. Helt perfekt. Det ännu mer perfekta är att jag fick den för 230:- istället för 700 som den kostade i affären.. och då var inte det Emmaljungas utan någon allroundvariant... Åh jag känner mig så ekonomisk i dag! =)
Feberfri är jag dagen till ära, hostan har dock blivit värre, det gör ont i bröstet och detta löser jag med en stor kopp grönt te med honung i. Resultatet av detta blir dock en hel del halsbränna... *suck* Ja ja, bättre än att hosta I guess...

Inga kommentarer: