torsdag 21 maj 2009

Utflykt med bilen

Vi släppte allt och bestämde oss för att åka till Boviken och titta på stugor och bara åka runt och titta å mysa. Efter en lång snirklig skogsväg över berget så befann vi oss i Ursviken och bestämde oss för att titta in hos Emma, John och Ludde.=) Trevligt att träffas.
Nu sitter jag i soffan, grabbarna spelar tv-spel på övervåningen och allt ute är dyblött efter ösregn och lite åska i dag också.
I morgon så blir det Ballerinagatan iallafall. Och så en fika med tjejerna. *nice* Men i kväll så blir det att krypa ned med sambon och magen i soffan för att se "Me, You and Dupre". Jag är helt slut i dag av mina allergipiller, men ska med all min kraft försöka hålla mig vaken, men chansen är stor att Dessie sover skönt på soffan i kväll. ;)

Inga kommentarer: