lördag 23 maj 2009

För mycket lycka i kroppen kanske


Jag är inte så bra på att vara deppad, sur och arg trots att jag ibland bara känner att jag vill vara det, men jag har väl för mycket lycka i kroppen antar jag så till slut så tar lyckan iallafall över, och det är ju inte direkt nåt jag ska klaga över. =)

Nu har jag skrubbat och sandpapprat de nymålade sängborden så att dom fick lite gammeldags slitet stuk på sig, gjort likadant med lampfötterna.

Liam har i helgen haft en lekkompis på gården, en tvåårig flicka vid namn Sally. En riktig liten ängel, och i dag så var det krokodiltårar och kramar då dom skulle skiljas åt. Så trist att det inte bor några små barn i vårt område här nere.. Och det ger verkligen inte nåt att gå till lekparken för där är det helt dött, och med tanke på hur lekparken här ser ut så är det ju inte så konstigt! Undrar om man ska börja skriva brev och påpeka och klaga på lekparken och be att få den upprustad... dom har ju trots allt inte gjort något åt den på mina 27 år.... börjar ju vara lite på tiden tycker jag.

Det måste jag nog göra då är min förvandling till Häxan Surtant total och sambon har något att sucka och skaka på huvudet åt! =)

Inga kommentarer: