fredag 29 maj 2009

Fredag kväll

I dag känner jag mig tjock. Magen sticker ut vad jag än ska ta mig till och jag är hungrig hela tiden. Vecka 23 går mot vecka 24 och Merparten av de kilon man går upp i vikt är reserver som ska användas under amningen.
Jag önskar att jag bara gick upp det som bebben och allt annat väger och så kan vi ta av mina egna reserver då det ska till att ammas! =) Men man får ju inte alltid som man vill.


Vår lilla pepparkaka ligger och sover så sött efter en lång dag full med aktivitet, som varje dag nu för tiden är. Han har så mycket spring i benen nu för tiden att jag ibland blir orolig att benen kommer att kuta ifrån överkroppen.
Han frågar och undrar, konstaterar och funderar.. och pratar.. herre gud vad han pratar.
Mitt lilla troll vad jag älskar honom. Det finns ingen större kärlek än kärleken som man har till sitt barn!

2 kommentarer:

Emma sa...

DU är ju sååå vacker!!!!

Dessie sa...

Tack sötis!=)