torsdag 14 maj 2009

Planer


Sonen har fått tillbaka lite feber, kan det vara för att vi var ute i går?! Kanske lite för full rulle i går... det märktes att han varit sjuk och tagit det lugnt några dagar för i går så var det pill i benen och var dom än skulle så var dom tvungna att springa.

Men i dag är det lätt till gråt och snorigt värre, blir väl att ta det lugnt i dag igen. Vilket betyder att jag måste mata in en massa filmer i dvd:n och sitta bredvid honom, det är nämligen det ända som får honom att sitta stilla på rumpan. *hihi*

Vi planerar för sommaren. "Mamma, jag vill ju egentligen vara på en strand nu" säger lillen så där apropå ingenting. "Jaha, men då måste vi nog vänta till sommaren så att det blir varmt och vi kan bada." Och så känner jag själv hur känslan av sommaren, solen och en fin strand smyger sig på mig och min strand-längtan ökas också. "Ska vi ta och bosätta oss på en strand i sommar och vara där hela tiden då?" Frågar jag. "Jepp" Svarar han, och som genom ett trollslag så är semestern bestämd.. en strand.. var som helst, bara det är en strand..

Inga kommentarer: