måndag 11 maj 2009

Inbrott!!


Jag och sonen står i duschen.. Liam är klar så han hoppar ur, då knackar det på dörren.. vi öppnar ju ej så klart eftersom att enligt mig så är det ju säkert sambon och han har ju nyckel, och är det någon annan så vill jag ju inte släppa in dom när jag står näck!!

Så låter det som att farstun totalt raseras, det knackar igen.. jag skiter fortfarande högaktningsfullt i det... men det gör inte Liam, han springer snäll som han är, näck och allt och låser upp dörren trots högljudda protester från sin mor.

Så brakar svärfar och svåger in i hallen och jag står fortfarande näck i badkaret.. underbart!! Dom skulle komma klockan 22 i kväll och sova här men... tadaaaaa.. överraskning, där stod dom!! =)

Men dom hade med sig middag, choklad och vindruvor till mig så jag har bestämt mig för att förlåta deras burdusa intrång! Hi hi

Så nu är huset fullt med karlar igen, var av den sötaste av dem ligger med småkallingar och linne under täcket i soffan och tittar på Tarzan med blanka, röda ögon och klagar över att han har ont i magen/bröstet. (Jag gissar att det är för att han hostar så intensivt)

Min älskling, om mamma ändå kunde pussa bort allt det jobbiga så att du får må som den prins du är. Det gör ont i mammahjärtat att se sin lilla må dåligt.

Inga kommentarer: