tisdag 12 maj 2009

Tisdag morgon!

Och Liam ligger i soffan och tar det piano, vi har just ätit frukost och jag hade lyxen att inte bli väckt innan klockan var 8.15. Hua, jag längtar inte riktigt efter att gå runt och vara trött hela tiden för att vaka med bebis, men jag hoppas på den snälla, glada, välsovande unge som jag nu faktiskt har beställt!=)
Jag ska baka litegrann har jag nu bestämt mig för och sedan blir det väl bara att pilla på här inne.. I går hade jag som en underlig dag, allt blev som halvgjort eller vad man nu ska säga.. Tömde halva diskmaskinen och gick sedan därifrån, började stöka med nåt annat och gick utan att avsluta det heller. Ibland har jag som bara sådana dagar då man flyter runt och inte får något gjort..
Hoppas att detta blir en bättre dag.

Godmorgon

Inga kommentarer: