tisdag 26 maj 2009

Äntligen hemma på tv:n. Sambon ligger i badet. Sonen sover hos mormor och jag avskyr som vanligt att han är borta, med han tycker att det är såå mysigt och jag tycker att det är en lyx som jag kan unna honom, att han kan ringa mormor eller gamma då han känner för det och ta kudden under armen och mysa med dom.
Jag är extremt godissugen och hade tänkt inhandla lite gott när jag ändå ska svänga förbi Anna i kväll, vi får se om jag klarar av att hålla mig! =)
Jag och lilleman gick ut klockan 9 i morse och var ute till klockan 17. Det käns i knoppen att man varit ute och stökat hela dagen, för som jag stökat, jo för när jag fick veta att det skulle regna på eftermiddagen i dag och i morgon så passade jag på att grejja ute så kunde jag ju sy i morgon. Så är det strålande sol nästan hela dagen och sedan kommer det ung. 10 droppar regn! Va bra att jag skyndade mig då! =) Jag undrar vad det ger att titta på vädret då dom enligt statistiken har 50% rätt... är inte det nästan samma sak som att någon sitter och chansar om vad det ska bli för väder?! =) Trots detta så ställer jag ofta mina dagar efter vad väderleksrapporten säger. Skumt....

Inga kommentarer: