tisdag 26 maj 2009

Nu startar dagen


Nu har vi just klivit upp. Eller jag har, duktiga sambon är ju och jobbar och lillen har suttit och kollat tv:n ett tag. Fösta natten i vårt nya rum blev inte så god sömn.(Jag som aldrig haft problem att sova trots att det är ljust, håller nu på att bli galen av det efter att ha vant mig med vårt kolsvarta sovrum uppe) Jag saknar redan vårt lilla krypin där uppe. Sängen ser helt galen ut då vi bara har 10 cm höga ben på eftersom att vi har så lågt i tak uppe. Så sambon ska och fixa nya i dag. Så ska jag sy gardiner och kuddar och försöka inreda allt i dag. Jag skulle även ha målat en tavla.. Suck, det är så mycket man vill..

Här är min egengjorda lampskärm och den väldigt gamla vaggan som jag hämtade hem i
går. Jo jag vet att det är länge kvar, men jag tycker att det är så mysigt att få titta på den lite då och då och bara längta.

Titta vad min kaktus har fått för sig. Den ser ju inte heller riktigt normal ut!=)








1 kommentar:

Emma sa...

Gud så fin lampskärmen blev då!!!!