torsdag 14 maj 2009

Hett hett

Gud vad jag har haft halsbränna de sista dagarna, jag skulle lätt kunna bränna ögonbrynen på någon om jag står för nära och pratar. =) Lillen i magen sover mycket, enda gången som man märker tecken från honom är då man ätit något, och då slår det aldrig fel, då börjar det bulta och bonka helt otroligt. Precis som att han varit helt orkeslös utan maten men efter den får kraft och energi. =)
Jag är inte alls lika engagerad i denna graviditet som jag var med Liam, jag menar nu har jag ju annat att göra än att sitta och prata med magen och ligga och känna efter. Jag börjar fatta vad dom menar med dåligt samvete över graviditet nr. 2
Och sambon är då totalt ointresserad, han har inte legat och myst med magen en enda gång sedan vi blev gravida, och med Liam så gjorde han det hela tiden... Han har hukat sig ned bredvid mig 3 ggr och känt efter då jag sagt att det sparkar.
Ja tänk vad olika det kan vara fast det är som samma grej som man går igenom.

Inga kommentarer: