lördag 9 maj 2009

Jag jag och bara jag! =)

Tänkte lägga in lite bilder på mig själv och mitt hår. Jag blev nöjd, det är fortfarande mörkt fast med röd-orange aktiga slingor och skiftningar i håret. *nice* Det syns mycket mer än det gör på korten, men jag måste verkligen köpa en bättre kamera, det är som inte ens kul att ta kort med denna kamera. Och så länge du står vid ett fönster så ser man likblek ut, fast annars så syntes inte håret lika bra. =)
Nu ska vi göra lunch och sedan så ska vi en tur på stan för att inhandla lite olika saker.

Jag fattar inte, det skulle ju regna i dag och därför så gödslade jag gräsmattan i går så att det skulle kunna regna ned i mattan i dag utan att liten ska springa runt och få det under skorna.. men inte en droppe i sikte än så länge.
Det är inte ofta jag håller tummarna för skyfall men nu gör jag det.
Måste bara komma ihåg att ta med mig paraply för att skydda håret! Ha ha ha

2 kommentarer:

Sofia sa...

Om du ska ha en ny digitalkamera så rekommenderar jag den här (en som jag har, haha!) http://www.expert.se/Product/Product.aspx?id=2268708

Dessie sa...

Ja den verkar fin!