tisdag 19 maj 2009

Jaha nu...


En husmus är gravid i 20 dagar, en jättekänguru i 39 dagar!! Men jag ska ju fortfarande vara gravid i mina 40 veckor och har nu varit gravid i 22 av dessa! Jag mår rätt ok, fast mitt bäcken, och mitt högra knä (som började knasa redan då jag jobbade på Nymek) börjar kännas av rätt ordentligt av och till.

Bebben känns verkligen av och sparkarna och buffandet bli hårdare och hårdare och man märker att han är vaken mycket mer nu än tidigare. I går kväll bufflade han runt där inne så jag hade svårt att somna, så får man vänta en stund så lugnar han ned sig!=)

I dag ska lillen också på dagis, dom ska ha stängt på Fredag så vi bytte dagar. Han är inne i en period då han har så himla roligt på dagis och det känns verkligen bra att lämna honom där så att han får leka av sig med sina kompisar!

Inga kommentarer: