onsdag 13 maj 2009

Sen lunch..

Skulle hemskt gärna vilja ha ett olivträd stående i en fin stor kruka på soldäcket.. måste kanske fixa det...




Lunchen blev lite sen i dag. Liam ville ha våfflor så nu har vi just smaskat i oss det. denna dagen har hittills varit rätt intensiv och jag ser ingen större förändring på denna inom den närmaste framtiden. =)



Vi vaknade klockan 6.30 och då började jag genast städa inne på toan, i 2 timmar städade jag ALLT inne på toan.. tak, golv, väggar, fläkt, fönster, gardiner i tvättmaskinen osv. ja ni fattar! =)



Eftersom att Liam är mycket piggare i dag så lovade jag honom att han skulle få vara ute i dag. Så vi packade oss ut och väl ute på gården så gick jag lös på trädgården, så nu är sommaren välkommen att komma med grönska och värme.


Nu har jag just kastat ut mattorna ut på piskstället och ska gå lös på golven här inne, om jag bara kunde slippa halsbrännan..

Inga kommentarer: