måndag 18 maj 2009

Soliga måndag

Dörren står redan öppen i hallen och solen och det friska luften strålar in. I morse vaknade jag, gick ned och gjorde mig klar innan jag väckte Liam 7.45 (detta händer INTE ofta ska jag berätta för er, men jag tror inte att det finns något bättre än att väcka en trött liten pojke och förklara att det är morgon för han blir sååå glad.)
Nu har vi fikat, kläderna ska på och så ska sonen skjutsas på dagis. Själv så ska jag en sväng på solbacken och kolla på... eh, en massa nödvändigheter!=)

Helgen har vi spenderat i Missen med familjen, mycket trevligt, god mat och massor med lek för pojkarna! *tack så mycket, älskar er*
Oh det roligaste, jag har agerat frisörska i svärmors salong!! HUR KUL SOM HELST. Jag har blekt topparna på sambon, dragit upp slingor i hätta och gjort svägerskan blond, och färgat svärmors hår i två färger! Jag fick även jag håret klippt av svägerskan och blev så himla nöjd! Det är nog det roligaste jag gjort sen jag slutade leka salong med mina barbies som ung!=)

NÄ nu måste vi klä oss och fara.
Ha en skön MÅndag ute i solen!!

Inga kommentarer: