fredag 15 maj 2009

Dags för att köpa lott?!

I dag så sitter jag och kollar på nätet och funderar vad jag ska göra med baksidans rabatt.. Det jag hunnit bestämma är att allt ska vara i vitt och att jag skulle ha bytt ut min fula gula ölandstokbuske.. funderade på att sätta dit en pion istället.
Så skriver Sofie till mig på msn och frågar om jag är intresserad av hennes vita pion, för hon ska ta bort den!! Helt galet vilken tur! Jo och så vill Ante öva sig på att ta kort på min gravidmage... eeehhh JA TACK!!! Detta verkar vara en turdag, så nu ska jag och inhandla mat, färg, en triss och sedan bege mig mot Krången för att bli bjuden på fika och få med mig en pion hem!=) Inte illa pinkat.. och klockan är bara 7 ännu!
Någon som har en vit klematis att skänka så är det ju bara att hojta! =)
Godmorgon

1 kommentar:

Mamma Stina sa...

Jättefin! Det kommer att bli toppen i er rabatt!