fredag 15 maj 2009

Och så glömmer jag..

... att köpa en trisslott, men vann ändå!! Och hur kan detta nu komma sig?! Jo förmodligen så tyckte Sofie och Ante att jag var så tjock att jag behövde tröstas =) För hem kom jag med bagaget fullt med blommor (Jo gissa vem som hörde av sig och hade även en klematis?!.. Jo men lilla Sofie hade ju även det som skulle bort ur hennes trädgård! HA HA) Tre påsar grillkol, två paket blöjor för nyfödda. + En undran om vi är intresserade av att få lite fler grejjor och en utprovning av brudklänning (många skratt och lite bök) med löfte att få låna om vi vill!!
Klarar vi oss genom finanskrisen så är alltså detta tack vare folket i Krången! =)
Nu är det Så ska det låta på tv och jag sitter med smågodis uppe på magen och planerara att innan programmet är slut fått in dom i magen!=)

Inga kommentarer: