tisdag 3 mars 2009

Måndag.. nä just.. Tisdag!=)

Varför allt detta snöande ännu?? Jag blir galen, vill ha värma och sol NU! Min sambo tog ett MYCKET felaktigt beslut i förrgår då han en polare skulle ut och köra skoter och körde ÖVER min nyplanterade häck! Överlever den inte den behandlingen så ska det diskuteras här hemma om sambon kommer att göra det!! =)
Ja ja, i dag ska det skottas, och så skulle jag ha lånat symaskinen av mormor och dragit fram lite tyger för att tillverka något vackert.
I går kom vi på att vi skulle se Jurassic park 2 av nån anledning. Jag blir arg när jag ser denna film. Jag blir irriterad på dumma människor som alltid tar fel beslut och ställer till det så att folk dör.. suck.. Jo jag vet att det bara är en film..
Världens sötaste son tömde i går sin sparbuss på pengar, gick på banken för att växla, stoppade pengarna i fickan och tog sedan pengarna och gick å köpte sig ett tv-spel som han länge nu tjatat om. Så himla söt han var när han med huvudet i höjd med disken sträcker fram spelet och sina nyväxlade pengar och sedan får sin lilla påse som han mycket förnöjt går och svänger fram och tillbaka på väg till bilen. *stolt över sig själv*

Inga kommentarer: