lördag 28 februari 2009


Åh mitt huvud håller på att explodera. SKÖÖÖNT! I helgen blev det som så att syster med son kampade hemma hos oss i helgen också. Resultatet har blivit två hysteriska pojkar som har skrikit, bråkat, lekt, kramats, ritat med kritor på väggen och hållit på att bränna upp sig på ljus! Dagen har varit helt hysterisk och jag har just satt mig i soffan och håller på att förgås av huvudvärk. Dessutom så är jag fortfarande förbannad på dem båda trots att vi nu lagt dem och de båda är på väg till drömmarnas land.

Eeeeeehh.. ser just på Melodifestivalen, Agnes guld-dress NOT CUTE!! Inte bra låt heller.

Ja ja, nu ska jag bädda ned mitt stackars dunkande huvud och min aggressiva person i soffan och glo vidare tills sambon kommer hem från hockeyn och filmkvällen ska inledas.

Inga kommentarer: