lördag 21 februari 2009

Just nu sitter jag och sonen i soffan med en drickyoghurt och en banan. Icas drickyoghurt a là jordgubb är nog bland det bästa jag vet, och just nu är jag bara arg för att jag inte köpte 20 st. Liam har fått jättemycket hosta stackarn. Det låter inte bra. Och jag känner mig inte toppenpigg jag heller, hoppas det bara är en morgonsläng av nåt, för i kväll ska jag och Frida på tjejkväll.
Liam tittar på Lazy Town på barntv. Det är verkligen inte så bra...
Lillasysyter är här och sover i helgen, men alla sover nu förutom jag och Liam. Om jag bara nu kunde tvinga upp någon som gjorde en brakfrukost åt oss så vore ju den här morgonen toppen.=)

Mysfaktorn är hög på Lördagsmorgon här hemma.

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Hej hopp! Jag tror på en morgonsläng av någt;-) Är själv lite krasslig, men jag piggnar nog till. Tänkte att vi åker vi 17.00 är vi där knske 17.30. Det börjar 18.00. Det bjuds på Middag & dryck. Har du möjlighet att komma hit vid 17 tiden? Kan vi utgå härifrån? Kram