fredag 13 februari 2009

Trött i benen

Sitter i soffan och ser på surf´s up med Liam. Vi har gjort en massa ärenden på stan och nu har jag just knådat ihop en deg som jag snart ska rulla till små hamburgerbröd. I dag ska vi äta parisare. Inte så exklusiv mat för oss på sista tiden men det känns bra att göra sånt som Liam verkligen äter, han är ju grov som en sticka.=)
Har ingen aning om vad som kommer att hända hemma hos oss i kväll, förmodligen så blir det film och mys. I morgon tar Jonas med sig Liam och åker upp till svärmor och svärfar. (Hem tar han en ny skoter som vi köpt. Vår första egna skoter. SÅ MYSIGT! I sommar blir det att hålla ögonen öppna efter en pulka så att vi ryms att åka med allihopa.) Själv så ska jag passa på att spendera dagen med att sova och läsa och sova och kanske äta lite.. se på tv och... SOVA!!!! Åh så himla skönt. Jag läängtar!
Jag har klivit upp med lilleman nu 4 helger i rad och det känns skönt att bara kunna ligga på rygg och vara lat ibland.
Nu har nog bröden jäst klart!

Inga kommentarer: