onsdag 11 februari 2009

Dagen har gått i sorteringens tecken. Jag gick lös på Liams rum och har numera kastat 3 kassar med saker. Tagit ut 1 sopsäck med av Liam utvalda leksaker som får tas in i sommar igen (då skickar vi ut de saker som nu är på hans rum) samt 1/2 sopsäck med "babyleksaker" som han inte alls intresserar sig för längre. Fattar ni hur mycket leksaker ungen har haft?!
Numera så har han iallafall bara ett rum med leksaker, nu har jag slopat lekrummet nere. Det är ju bara synd om lillkillen för jag kräver ju ändå att han städar båda två. *sträng*
Hur som haver så efter 2 timmar så kom Liam fram till ett konstaterande.. "Mamma du är den TRÅKIGASTE mamman i HELA världen!!" Oh crap.. och det tog honom bara 3 år att komma på det, jag trodde jag skulle lyckas mygla till mig lite mer tid innan detta faktum skulle upptäckas!=)

Nu har min älskade sambo varit och storhandlat och jag ska nu försöka hitta någon plats för dessa delikatesser.

Ha en mysig kväll.

Inga kommentarer: