fredag 27 februari 2009

Fredag, så mysigt!


Och jag som trodde att sonen skulle skeppas iväg på dagis i dag.. men icket. Fortfarande slemhosta och det är rätt kallt i dag så det blir bara att stanna hemma.

Stackars sambo, han börjar jobba 04 på morgonen och kommer hem 17.30 lr. 18.00 och så kanske han ska ha jour i natt om en av de andra är sjuk fortfarande... Får hoppas att det inte ringer så mycket i natt isf.=)

Jag köper ju bara blommor hit hem som inte behöver vattnas så ofta och klarar av det mesta, typ succulenter. När dom hade rea på blomsterlander så passade jag på att köpa 6 st som jag behövde och gjorde två "grupper" av dom. Nu har tre st redan dött. Jag fattar inte vad som är felet? Blir så irriterad, jag hatar när blommor dör, och det brukar dom ju inte göra ioch med att jag köper så tåliga växter... *morr* Ja ja.. moving on...

I dag så ska det pysslas lite här hemma och så kommer lillasyster med son i kväll så ska hon på party och lille systerson ska vara med mig och Liam och sedan ska dom sova över.

På Lördag kanske vi styr kosan mot svärfars, det är så mysigt att träffas och äta å mysa tillsammans allihopa.

1 kommentar:

Inreda Mera Hemma sa...

Ha en mysig helg stor kram