söndag 15 februari 2009

Härliga lugna Söndag.

I dag så är det Söndag, det är en bra dag tycker jag. Den är alltid lugn och känns oftast ganska lång. Perfekt dag att ha före Måndagen börjar, tycker ni inte?! =)
Sitter och väntar på att syster med son ska trilla in genom dörren, vi ska passa på att umgås och låta pojkarna leka i dag. Det smäller och brummas och pratas från övervåningen. Sambo och son kör bil tydligen.
I förrgår tvättade jag håret, satte upp det i en tjorv och kom på att det inte torkade så snyggt, tvättade håret i går i meningen att jag skulle blåsa det torrt, men på nåt sätt så hamnade det i en blöt tjorv uppe på huvudet som jag la mig i.. och så torkade det.. i dag sitter jag med samma problem men inser nu att jag inte orkar tvätta håret i dag också, åååh va jag är lat!=)
Ska slappa på soffan tills vi får besök.

Inga kommentarer: