tisdag 10 februari 2009

Pigg och hungrig

Vaknade fantastiskt tidigt i dag, magen kurrar och jag misstänker att detta är anledningen till att det inte riktigt går att sova ut.
Sambon håller på att göra sig klar för att åka och jobba och Liam ligger kvar ensam uppe i vår säng nu och sover vidare. *söt*

Nu måste jag nog göra mig en macka, vi har en massa gott pålägg hemma och jag är så sugen på macka och te.
Dagen blir som vanligt lugn, förutom att lilleman ska till tandläkaren 18.10 i kväll?!? Vilken skum tid, vem sätter den tiden på en 3-åring? Ja ja, folktandvården.. behöver ju inte säga mer. =)

Have a FAB Tisdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en konstig tid. Då brukar de väl ha stängt?? Lycka till! Min 3-åring ville absolut inte sitta i stolen om inte jag satt där och med en gravidmage i vecka 39 var det inte så lätt att få till...Men det gick :-)

Sofia sa...

Ja, folktandvården har ju faktiskt lyckats göra så att jag nu sammanlagt har behövt lägga ut 4000 kronor på samma tand bara för att sedan dra den och till sommaren få köpa en ny tand för en nätt liten summa... Får väl vara gld om jag hamnar under 10.000 kronors strecket innan det här är klart... =)
Ett hett tips är att ta barnet till någon privat så att han inte förlora alla tänder innan han har fyllt fyra... (Tror nämligen att det är gratis även där för barn)
Puss!