onsdag 25 februari 2009

Nu har jag varit och tagit proverna. Jag vet inte varför jag är yr, för jag hade så bra järnvärde. Däremot så kollande hon om uvi och stickan började typ blinka och larma (Ja jag överdriver litegrann ibland!) Så det skickade hon på odling så då får vi se om det blir att påbörja en penicillinkur senare eller.. Det lär ju verkligen hjälpa min trötthet!=) Klarar knappt av att hålla mig vaken genom middagen utan, somnar direkt jag ätit på soffan. Har funderat på att be sonen sova längre än 4.30 så kanske jag skulle känna mig piggare?!? Sambon tycker att jag är värdens trevligaste person. He he Nu ska jag ta sonen i hand och så ska vi städa. Han får ta sitt rum och jag tar resten av huset, det tycker jag är en rättvis deal men det tycker inte han. Han påpekar hela tiden att "Men mamma det är ju DU som har köpt dom här leksakerna till mig så då borde det ju vara DU som plockar upp!" Jo jo, försöka duker ju. Va jobbigt att vara liten och alltid få sin vilja överkörd när det gäller sådana här saker.

1 kommentar:

Sofia sa...

Inte för att jag studerar till läkare men jag skulle vilja sätta diagnosen gravid!? =)

Kram