torsdag 26 mars 2009

Sentimental

Liam och sambon på BB när han var bara några timmar gammal! *mys mys*
Just nu så kan jag bara gå runt och tänka 24 September..24 September 24 September!!!! Jag undrar om det fortfarande är det datumet efter att vi gjort ultraljud?! Jag tror att vi har ordning på dagarna.. men man vet ju aldrig. Jag saknar en bebis i mina armar fruktansvärt mycket just i dag, och lilla grynet i magen växer ju så sakta!=)
Jag vill lukta på bebishuvud, plocka fram alla bebissaker igen och bli alldeles sentimental, bli väckt på natten av någon som vill lägga sig intill bröstet och äta.. jag vill mysa och framför allt så vill jag se Liam tillsammans med sitt lilla syskon. Jag kommer att gråta stora floder första gången som storebror håller liten bebis i sina armar, så pass har jag redan förstått.
Tänk att dom ska bli två st. som jag kan överösa med all den kärlek som bara tycks spruta ur kroppen då man enbart ser på sitt eget barn.
Åh vad jag längtar. Tre ska bli fyra!!!!! =)

Inga kommentarer: